anuar's FotoPage

By: anuar mohamad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 29-May-2008 07:53 Email | Share | | Bookmark
Comel tak budak nie

kesian anak papa, kena cucuk ye....
laparnya tapi ngantuk
haikal tgh bersiap nak balik umah
View all 20 photos...
Nama si kecik ni Muhammad Harish Haikal, dilahirkan pada 13/12/2007, baru 5 bulan setengah. sekarang ni, dia dah pandai macam-macam benda, kalau tak dapat ape yang dia nak pasti sakit telinga dibuatnye, mana kan tidaknya dia dah pandai mengamuk......anakku ni kalau kat Taman Melor ni, dialah paling famous, manakan tidak, budak paling cute kat Taman Tu......


Wednesday, 11-Oct-2006 07:21 Email | Share | | Bookmark
[i][b]Gambar Perkahwinan aku[/b][/i]

 
 
 
View all 6 photos...


Wednesday, 11-Oct-2006 07:21 Email | Share | | Bookmark
Di Hari BahagiaKu

konvo kat UUM
nie...masa gee konvo
nie..gambar masa kat markas palapes
View all 70 photos...
Di sini ingin kusematkan gambar-gambar kenanganku dan isteriku untuk tatapan kawan-kawanku......[i]


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net